خدمات مشتریان

گارانتی
کلیه محصولات شرکت پلاستیک سازان جلگه سیس دارای ۵۰ سال گارانتی از زمان تولید محصول می باشند که البته در شرایط استاندارد ۱۴۴۲۷٫۲ این تضمین تعریف شده است.

شیوه های برگشت کالا
۱- مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت
در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر ۳ روز کاری پس از دریافت کالا به شرکت پلاستیک سازان سیس اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن۰۴۱۴۲۴۳۹۴۳۱ و یا  از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش شرکت پلاستیک سازان سیس اطلاع داده شود.
توجه: هزینه¬های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده پلاستیک سازان سیس است  ولی درصورتیکه اشتباه از سفارش کننده باشد تمامی هزینه ها برعهده خریدار میباشد.

۲- آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل
بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل و خریدار است.

۴- انصراف از خرید
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریعتر انصراف خود را به واحد فروش[نام شرکت/فروشگاه] اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا [تعداد] روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.در این حالت، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگر به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.

پرداخت سفارش

۱- واریزبه حساب
مشتریان محترم در صورتی که به هیچ یک از روش های الکترونیکی امکان پرداخت وجه برایشان ممکن نشده باشد و یا تمایل به پرداخت حضوری در بانک دارند، می توانند مبلغ خرید را به یکی ازحساب های ذیل پرداخت و فیش واریزی را به شماره ۴۲۴۳۹۲۳۵-۰۴۱ فکس نمایند.

۲- پرداخت آنلاین
مشتریان شرکت پلاستیک سازان می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه های اینترنتی موجود در سایت و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

ارسال سفارش

۱- ارسال با باربری
جهت رفاه حال مشتریان ارجمند، امکان ارسال وسایل حجیم و یا خریدهای عمده با حجم بالا از طریق باربری فراهم شده است. هزینه ارسال با باربری بر عهده خریدار بوده و کرایه بر مبنای تعرفه متداول باربری محاسبه خواهد شد.

۲- تحویل درب شرکت یا کارخانه
کلیه سفارش های مشتریان محترم، پس از انجام مراحل نهایی ثبت سفارش و خرید، درب شرکت تحویل مشتری می گردد و شرکت هیچگونه مسئوولیتی در قبال حمل و هزینه حمل تقبل نمی کند.